Consumer's representations and attitudes towards innovative Products associating dairy and plant ingredients. A qualitative study on hybrid products. - INRAE - Institut national de recherche pour l’agriculture, l’alimentation et l’environnement Accéder directement au contenu
Mémoire D'étudiant Année : 2020

Consumer's representations and attitudes towards innovative Products associating dairy and plant ingredients. A qualitative study on hybrid products.

Fichier principal
Vignette du fichier
Internship final report - Valentin Drigon - June 2020 (2).pdf (3.8 Mo) Télécharger le fichier
Origine : Fichiers produits par l'(les) auteur(s)

Dates et versions

hal-03340186 , version 1 (10-09-2021)

Licence

Paternité - Pas d'utilisation commerciale - Pas de modification

Identifiants

  • HAL Id : hal-03340186 , version 1

Citer

Valentin Drigon. Consumer's representations and attitudes towards innovative Products associating dairy and plant ingredients. A qualitative study on hybrid products.. Food and Nutrition. 2020. ⟨hal-03340186⟩
9 Consultations
3 Téléchargements

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More