Teaching, training and learning for the agroecology transition : a french-brazilian perspective
Moacir Darolt
(1, 2)
,
Pascale Moity-Maïzi
(3)
,
Claire Lamine
(4)
,
Florette Rengard
(5)
,
Vanessa Iceri
(6)
,
Amélie Genay
(7)
,
Cristian Celis-Barros
(4)
1
Institute of Rural Development of Paraná, Curitiba
2 IFPR - Instituto Federal Paraná
3 SENS - Savoirs, ENvironnement et Sociétés
4 ECODEVELOPPEMENT - Ecodéveloppement
5 ADDEARG - Association Départementale de Développement de l’Emploi Agricole et Rural du Gard
6 AgroParisTech
7 Lycée Agricole Le Valentin - Bourg-lès-Valence
2 IFPR - Instituto Federal Paraná
3 SENS - Savoirs, ENvironnement et Sociétés
4 ECODEVELOPPEMENT - Ecodéveloppement
5 ADDEARG - Association Départementale de Développement de l’Emploi Agricole et Rural du Gard
6 AgroParisTech
7 Lycée Agricole Le Valentin - Bourg-lès-Valence
Pascale Moity-Maïzi
- Fonction : Auteur
- PersonId : 1003909
- IdHAL : pascale-moity-maizi
- ORCID : 0000-0002-9929-0874
- IdRef : 056568525
Claire Lamine
- Fonction : Auteur
- PersonId : 736415
- IdHAL : claire-lamine
- ORCID : 0000-0001-6192-7481
- IdRef : 057397961