Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Manger Top: une intervention de marketing social avec marquage nutritionnel dans deux supermarchés à Marseille

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

Cited literature [16 references]  Display  Hide  Download

https://hal.inrae.fr/hal-02743848
Contributor : Migration Prodinra <>
Submitted on : Wednesday, June 3, 2020 - 6:38:18 AM
Last modification on : Tuesday, June 15, 2021 - 2:56:56 PM
Long-term archiving on: : Thursday, December 3, 2020 - 2:16:06 AM

File

synthese_MangerTop_1.pdf
Files produced by the author(s)

Licence


Distributed under a Creative Commons Attribution - ShareAlike 4.0 International License

Identifiers

  • HAL Id : hal-02743848, version 1
  • PRODINRA : 421468

Citation

Axel Gamburzew, S. Raffin, Nicolas Darcel, Daniel Tomé, C. Dubois, et al.. Manger Top: une intervention de marketing social avec marquage nutritionnel dans deux supermarchés à Marseille. 13. Journées Francophones de Nutrition (JFN 2015), Dec 2015, Marseille, France. ⟨hal-02743848⟩

Share

Metrics

Record views

24

Files downloads

43