Open air food markets around Montpellier: places for community building and re-localisation of urban food systems or just ordinary shopping places? - INRAE - Institut national de recherche pour l’agriculture, l’alimentation et l’environnement
Communication Dans Un Congrès Année : 2013

Open air food markets around Montpellier: places for community building and re-localisation of urban food systems or just ordinary shopping places?

Fichier principal
Vignette du fichier
2013_AESOP_Resumes_1.pdf (1.41 Mo) Télécharger le fichier
Origine Fichiers éditeurs autorisés sur une archive ouverte
Loading...

Dates et versions

hal-02745437 , version 1 (03-06-2020)

Identifiants

  • HAL Id : hal-02745437 , version 1
  • PRODINRA : 219360

Citer

Coline Perrin, Virginie Sancelme, Elodie Valette, Claire Cerdan. Open air food markets around Montpellier: places for community building and re-localisation of urban food systems or just ordinary shopping places?. 5. AESOP Conference on Sustainable Food Planning, Institut National de Recherche Agronomique (INRA). UMR Innovation et Développement dans l'Agriculture et l'Agro-alimentaire (0951).; Institut National de Recherche Agronomique (INRA). UMR Marchés, Organisations, Institutions et Stratégies d'Acteurs (1110).; United Nations Educational Scientific and Cultural Organization (UNESCO). Montpellier, INT., Oct 2013, Montpellier, France. 109 p. ⟨hal-02745437⟩
68 Consultations
1384 Téléchargements

Partager

More